top of page

Island bejbe

Leto 2015 sa nieslo v znamení skúsiť čo najviac vecí, o ktorých som si myslela, že ich nemám rada a samozrejme zažiť všetko čo Island ponúka.

Po príchode som potrebovala, ako obyvkle, pár dní na aklimatizáciu v novom prostredí. Začiatok leta v 5 °C som naozaj nečakala, no ešte väčší šok bola neexistujúca tma a nekonečný západ slnka. Konečne tu bola možnosť stihnúť všetko čo máš v pláne v jeden deň bez obmedzení, takže keď si mal chuť ísť niekam večer na výlet alebo si zabehať, nič ťa neobmedzovalo.

O tom, že beh som si poriadne užívala niet žiadnych pochýb. Tých pár slnečných dní som využila na maximum. S hudbičkou v ušiach, slnkom nad hlavou a neskutočnými panorámami všade okolo, som mala ten najlepší spôsob relaxu a úplneho vypnutia aký existuje.

Z mestečka, v ktorom sme bývali sme sa snažili vyťažiť maximum. Videli sme velryby vo voľnej prírode, jazdili sme na koňoch po pláži, kúpali sa v kadi s termálnou vodou s polárnou žiarou presne nad nami, boli na niekoľkých výletoch v okolí mesta (aj na mieste, kde sa točilo Game of Thrones a kde mal John Snow sex s divoškou :D, btw vždy som sa čudovala, ako je možné, že im pri tom nebola zima =>jaskyňa s termálnou vodou).

Naučila som sa piť pivo, pozerať fantasy a scifi filmy, zistila som, že milujem rozprávku Ako vycvičiť draka 2, že nechcem hneď po škole pracovať na svojej kariére, že je potrebné užívať si každý deň naplno a zbytočne sa nenasierať, vedieť sem tam vypnúť a chillovať, robiť všetko preto, aby som bola šťastná a nestrácať čas s negatívnymi ľudmi, ktorí z teba sajú energiu.

Spoznala som úžasných ľudí, ktorí ma inšpirovali a ukázali mi rôzne pohľady na život. Náš česko-slovensko-polsko-islandský staff bol proste great a je jasné, že leto 2015 bolo jedno z najlepších hlavne kvôli super parte ľudí, ktorých som mala možnosť spoznať. Takže jedno veľké ďakujem <3 všetkým a hlavne mojej parťáčke Dušušu :*

bottom of page